<small>Autorem artykułu jest Kraskadariusz</small><br>
<b>CeMAT 2011 - targi intralogistyki</b><br>
Motorem rozwoju tej branży jest globalizacja - żaden inny sektor nie zyskuje tak wiele na integracji światowych rynków, co intralogistyka. Firmy z nią związane spotkają się w tym roku na odbywającej się co 3 lata najważniejszej międzynarodowej wystawie branżowej: na targach CeMAT w Hanowerze.
<br>
CeMAT to wiodące międzynarodowe targi sektora intralogistyki znane na całym świecie. Dlatego pod tą marką organizowane są dodatkowo cztery imprezy wystawiennicze o zasięgu regionalnym. Na poprzednią edycję imprezy w roku 2008 przyjechało niemal 1100 wystawców z 35 krajów oraz 60 000 zwiedzających z całego świata. Pośród wystawców było aż 45% firm zagranicznych; jeśli chodzi o gości targów, to 35% z nich przyjechało spoza Niemiec. Celem tego międzynarodowego wydarzenia jest prezentacja premierowych innowacji technologicznych szerokiemu gronu zainteresowanych odbiorców. Prezentacja kompleksowej oferty rozwiązań z różnych sektorów intralogistyki.<br>Energooszczędne wózki widłowe, innowacyjne urządzenia do transportu bliskiego, w pełni zautomatyzowane systemy transportowe i magazynowe, najnowsze rozwiązania IT do zastosowań branżowych - na targach CeMAT nie może zabraknąć żadnego aspektu współczesnej intralogistyki. Dźwigi i żurawie, podnośniki, platformy podnoszące, a także systemy do identyfikacji automatycznej, robotyka i technologie opakowań - te obszary tematyczne również znajdą się w bogatym programie CeMAT 2011. Zagadnienia zainaugurowane w roku 2008 - nieruchomości do celów logistycznych oraz techniki przeładunku w portach - w tym roku także obecne będą na imprezie. Jedną z ciekawych nowości zbliżających się targów CeMAT 2011 będzie lekki <a href="http://www.xn--wzkiwidowe-gbb86g.com/" title="Wózek widłowy">wózek widłowy</a> paletowy Lifter I-TON, zaprezentowany przez Grupę Pramac. To urządzenie o wadze zaledwie 25 kg, którym można będzie przewozić towary o wadze 1000 kg.Główne części składowe wózka będą produkowane w technologii wtryskiwania technopolimeru: obudowy, ramiona wideł, jarzma rolek, dyszel, koła/rolki , obudowa pompy hydraulicznej. Metalowe pozostaną tylko: nakrętki i śruby, bolce, sprężyny, pompa hydrauliczna, pręty ciągnące oraz łożyska.<br>Dzięki takiemu rozwiązaniu urządzenie będzie bardzo lekkie - ok. 25 kg (przy obecnej wadze podobnych urządzeń na poziomie 70-80 kg), co znacząco ułatwi jego użytkowanie. Plastik wpłynie też pozytywnie na obniżenie poziomu hałasu i zagwarantuje to, że urządzenie nie będzie rdzewiało. Ten ostatni argument będzie istotny np. w przypadku zamówień płynących ze strony firm działających w branży przemysłu chemiczno-spożywczego. Ładowność urządzenia będzie na poziomie do 1000 kg, ale to rozwiązanie powinno wystarczyć w przypadku zdecydowanej większości zapotrzebowania na transport towaru. Uwagę zwraca też estetyka wykonania urządzenia - wózek został zaprojektowany i wykonywany jest przez włoskich specjalistów. Sam design to rzecz jasna nie wszystko, bo zastosowane tam rozwiązania musi służyć praktyce. Firma wprowadziła więc nowy bardziej ergonomiczny kształt dyszla i dźwigni sterowania. Co ważne - przednia i tylna obudowa dźwigni sterowania jest rozkładalna, a dźwignia połączona jest z użyciem plastikowych części, tak by uniknąć stalowych rur i łańcuchów (nie hałasują, nie rdzewieją i są lżejsze).
<br><a href="http://www.xn--wzkiwidowe-gbb86g.com/" title="Wózki widłowe">Wózki widłowe</a> - wózek widłowy
<br>---<br>
Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://www.publikuj.org">Publikuj.org</a>.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz