<small>Autorem artykułu jest Kolporter</small><br>
<b>Saloniki Kolportera mają najlepszych sprzedawców</b><br>
Już po raz drugi audytorzy firmy Inquiry, jako "tajemniczy klienci", badali poziom obsługi w salonikach prasowych. Ogólnopolskie badanie przeprowadzono w lutym 2011 r. w 100 salonikach.
<br>
"Tajemniczy klient" to metoda badawcza, polegająca na odwiedzaniu wybranych sklepów przez audytorów nie ujawniających celu swojej wizyty i zachowujących się jak typowi klienci. Podczas badania zleconego przez <a href="http://kolporter.com.pl" title="Kolporter S.A.">Kolportera S.A.</a> głównym zadaniem "tajemniczych klientów" było sprawdzenie zachowań sprzedawców w salonikach, ale także porównanie poziomu obsługi z konkurencją. "Podejście pracowników saloników Kolportera do klientów w wielu punktach jest lepsze niż u konkurencji. Kolporter może się poszczycić najlepiej przeszkolonym personelem" - czytamy w raporcie Inquiry, podsumowującym badanie. <br><br>Analizą - zarówno w sieci saloników Kolportera, jak i w innych placówkach tego typu - objętych było pięć kluczowych etapów obsługi klienta. Oceniano: powitanie, badanie potrzeb klienta, podwyższanie wartości paragonu (czyli np. polecanie konkretnych produktów, proponowanie dodatkowych), finalizację transakcji i zakończenie sprzedaży. W trzech pierwszych parametrach sprzedawcy Kolportera okazali się najlepsi w Polsce, w pozostałych dwóch znaleźli się w ścisłej czołówce. <br><br>Badanie firmy Inquiry to już kolejny etap wprowadzonego przez Kolportera w kwietniu ub. r. programu "Złoty Klient". Ma on na celu stałe doskonalenie obsługi w salonikach prasowych. Program został przygotowany we współpracy z trzema firmami doradczymi. Firma AMPS analizowała m.in. oczekiwania klientów saloników prasowych. Współpracowała także przy stworzeniu standardu jakości obsługi, dopasowanego do specyfiki saloników prasowych, a jednocześnie wyróżniającego Kolportera na tle rynkowej konkurencji. Szkolenia pracowników Kolportera odpowiedzialnych za wdrożenie programu "Złoty Klient" prowadziła firma Catman Polska. Firma Inquiry odpowiada natomiast za badania prowadzone w salonikach metodą "tajemniczego klienta". <br><br>Program "Złoty Klient" będzie kontynuowany przez kilka najbliższych lat. <br><br>Biuro Prasowe Kolportera
<br><a href="http://www.kolporter.com.pl">Kolporter</a>
<br>---<br>
Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://www.publikuj.org">Publikuj.org</a>.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz